7 Eylül 2008 Pazar

ben 1,80 boyunda 20 yaşında yakışıklı ve sempatik bir gencim benim hikayem kendi hastalığımdan başladı.bende menisküs vardı olan arkadaşlar bilir ancak çok geç farkettiğimden ufak yaşta ameliyat olamamıştım. sikimin olduğu bölge ağrımaya başlamıştı ve bu giderek ağırlaşıyordu.aileme midem çok ağrıyor dedim ve hastaneye gitmem gerektiğini söyledim (aileye sikim ağrıyo denemez)zaten.onlarda hemen teyzemin çalıştığı hastaneye gitmemi söylediler fazla beklemem için teyzemin yanına gittim hemen sıra beklemeden beni içeri aldılar teyzemde yanımızda bekliyordu muayene için yattım doktor karnımın çeşitli bölge bastırıyordu burasımı orasımı diye neyse uzatmayayım 1 ay boyunca kontrollerden geçtim ve sonunda meniküs ameliyatı yapmaya karar verdiler ve ameliyat için 1-2 gün önceden hastaneye yatmam geriyormuş bu arada teyzem 170 boyunda 60-65 kilolarında siyah saç siyah göz ve top gibi göğüsleri olan bir mükemmellik abidesidir. Ameliyata 2 gün kala hastaneye yatmıştım ve sağlam olduğumdan refakatçiyede gerek yoktu zaten teyzem benim yattığım bölüme bakıyordu 1 gün yata yata geçti ve 2 gün teyzem elinde makas ev traş bıçağına benzeyen birde kadınların göğüslerinden süt çektiğine benzeyen bir alet vardı bende tabi panikle ne oluyor ya 1gün önceden mi başlıyoruz dedim oda yok korkma ön hazırlığı yapacağm dedi sen yat bende peki dedim sırt üstü yattım ve teyzem eldivenlerini taktı ve eline makası aldı benimde üstümde altta eşofman üstte t-shirt vardı teyzem bana yaklaştı bende ne olacağından habersiz öyle bakıyordum odanın kapısını kilitledi ve yanıma geldi eşofmanı çıkart dedi bende sen ne diyosun teyze olmaz falan derken oda beni şimdi teyze olarak görme o zaman hemşire olarak gör dedi bende ok dedim ne yapacan dedim oda önce traş edicem sonrada ameliyatda hareketli olmaması için bir şey yapacam dedi(tıbbi karışık bir şey söyledi)bende anlamadım kafa sallayarak tamam dedim ben esofmanı çıkarttım yatağa uzandım yatağa uzandukdan sonra teyzem hemen boxer mı dizlerime indirdi ve artık benim alet meydandayd ama hala inikti oda dassaklarımın büyüklüğünü gördü ooo senle çok işimiz var dedi bende nerdeyse 2-3 haftadır masturbasyon yapmamıştım zaten ve makasla kılları temizlemeye başlamıştı tabi ben sikimde hafif hafif kalkmaya başladı bu arada teyzemde sikimden tutup sağa sola çevirerek etrafındaki kılları temizlemeye başladı artık sikim öyle dimdik ve sertleşmiştiki artık tüm eliyle sağa sola çeviriyordu ve bana hafif gülümseyerek bune böyle dedi bende sezsizce gülümsedim o anda sikim benim elimde olsa en az üç kere boşalmıştım bile ama teyzemdi hiç bir şey yapamıyordum makasla işi bittikten sonrada bir güzel traş etti ve sikim öyle bir parlıyorduki kızların ağdalı bacakları gibiydi ve onlarıda kenara koyduktan sonra sikimi eline alıp aşağı yukarı yaparak masturbasyon yapmaya başladı ve 5dk geçmeden öyle bir zevkle boşaldımki tek kelimeyle mükemmeldi teyzem aferindedi ve hadi aslanım bir daha dedi ve devam etti bende elimi yavas yavas teyzemin amına götürdüm ve elimi attım gözlerime öyle bir baktı ki anlatamam amı çoktan ıslanmıştı bile artık bende ona masturbasyon yapıyordum ve ben 2 kez boşalıyordumki teyzem sikimi ağzına alıp boşalttı sonra yalamaya devam etti ve sikim kısa sürede yine taş gibiydi ve bu böyle olmayacak dedi ve ayağa kalkıp pantolonu sıyırdı ve ardından hemen beyaz kilotunu sıyırdı ve roket gibi olan sikim üstünde zıplamaya başladı ve boşalacağan zaman haber ver dedi yaklaşık 10dk vurduktan sonra geliyorum dedim hemen amını çıkarttım kalçalarına boşaldım ve teyzem yine yalamaya başladı ama sikim kıp kırmızıydı sikimi kaldırdı ve bu sefer pozisyon değiştirdik ve teyzemi domaltım hemen amına girip şak şuk vurmaya başladım kalçaları inanılmaz sallanıyordu bu sefer biraz geç geleceğimden iyice hızlandım ve bu sefer kendimi çekemeden içine öyle bir boşaldım inanılmazdı içine boşaldıktan sonra teyzem bir ohhhhhh çektibende teyzemin üstüne yığılmıştım zaten yaklaşık 15 dk böle kaldık teyzem giyinip çıkacaktiki bana yatağın içine gir akşam giderken gene yaparız daha sikin kalkmaz zaten dedi sikim zaten mos mordu.akşam geldi yine 15 dk seksden sonra içine artık heralde bir iki damla bişey boşaldım sonra beni dudaklarımdan öptü ve tşk etti.benimle tanışmak isteyen bayanlar için mail adresi yaş benim için problem değil önemli olan o mükemmel zevk teyzemdeki gibi.............. hepsiaramizdakalacak@hotmail.com

0 yorum:

Yorum Gönder