izlesene, porno izle, sex izle, porno, sex, sex film, kiztube, türk sex, bedava porno izle, sikiş, sikiş izle





abimle otobüste

abim 22 yaşında oldukça yapılı biri bende 18 yaşında cıtı pıtı bir kızım. ailem o hafta yazlığa gitmişti benimde vizelerim olduğu için biraz geç gidecktim abimde benimle kaldı beraber gideriz dedi. yazlığa otobüz ancakk gece birde geçer dediler tamam dedik fakat boş olur diye bilet almamıştık. otobüs geldiğinde 1 kişilik yer olduğunu söylediler abim ben oturayım sende kucağumda gidersin dedi. tamam dedik bindik otobüse cam kenarına oturduk zaten gideceğimiz yok 3-4 saatlik bir yoldu. herkez uyuyordu otobüste. yollar bozuk oldğu için otobüs sürekli çukurlara giriyor bende abimin kucağında zıplıyordum. zıplamalar abimi tahrik etmiş olacakki ziki kalkmaya başladı. üstümde ince bir abiye elbise olduğundan rahatlıkla hisssede biliyordum sikini . otobüs çukurlara girdikçe zıplıyor ve sikin üstüne oturuyordum bi ara tam göt deliğime geldi ve bastırıyordu. sonra abimine dönüm istersen.... diye bi cümleye başladım ama sonuu getirmeden abim anladı zaten. herkez uyuyordu fermuarnu acıp sikini çıkardı. bende kilodumu aralayıp siki götüme doğru götürdüm. o sırda otobüs büyük bir çukura girdi dengemi kaybedip biden o kocaman sikin hepsini içime aldım. gözlerimden yaş geldi. birkaç dk böylece bekledik. sonra ben yavaş yavaş otur kalk yapmaya başladım 2 saat sonra şöför acıkmış ve benzin almak için duru o sırada tuvalate gidip götümdeki dölleri temizledim ve bi anda abimi gördüm ne yapısun kızlar tuvaletinde çık dışarı dedim. bi kere sikip çıkıcam dedi dedim olmaz yeni temizledim götümü. ozaman otobüste bu sefer amını sikicem dedi. müthiş bir haz duydum o anda. tuvaletten çıkıp markete gittim ve ıslak mendil alıp otobüse bindim. otobüs hareket etti yarım saatsonra herkez yine uyudu.abim beni ellemeye başladı sikinin sertliğini yine hissediyordum. kilodumu indirdim ve sikini tutarak amıma dayadım yavaş yavaş oturdum. sonra yolun kalan yaklaşık 2 saatlik kısmını abimin siki amımda otur kalk yaparak geçirdim.

Etiketler



5 Responses to "abimle otobüste"

  1. Anonymous says:

    seni doğuran ve abini doğuran ananızı sikeyim ben tamam mı ben senin şerefini sikeyim oruspu allah belanı versin.babanın abinin ve senin hepinizin ailece ammına koyim ben oldu mu şimdi cehennemde görüşürüz qamcık kız senin varya ananııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı.....................com yapim ben seni elime geçirsemn otobüste değil kızlar tualetinde kızların önünde sikecemmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  2. Anonymous says:

    allah belanızı versin siz kardeşsiniz salaklar allah öbür dünyada sorcak nasıl evlenceksin şimdi


    ,

  3. SLM BEN İST KAAN 05385815629 sex sex isteyenVE BİR OKADAR HEYECAN DOLU BİR SEKXLE GIRMEYI ARZLYAN 19 55 YAS ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR ŞİMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜNÇÜYÜ ARZLYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN TANIŞALM VE SINIRSIZ BİR SEKS YASAYALIM sms cari watsap

  4. funda says:

    ben istanbuldan escort funda siz değerli İstanbullu beylerin hizmetinizdeyim
    saatlik ucretim 20 tl mesaj yada arama bekliyorum mesaja cevap var.0.5.4.5.3.6.7.6.6.1.2.












    ben istanbuldan escort funda siz değerli İstanbullu beylerin hizmetinizdeyim
    saatlik ucretim 20 tl mesaj yada arama bekliyorum mesaja cevap var.0.5.4.5.3.6.7.6.6.1.2.

Yorum yap: