3 Ekim 2008 Cuma

slm ben samet. bizim ailece görüştüğüüz yeni evli bir komşumuz vardı. komuşumuza gelin gelen nur abla türbanlı biriydi. yaklaşın 3-4 yıldır ailece görüşürüz. nur abla türbanlı olduğu için halk plajına gitmezdi ama denizide çok severdi. bizimde deniz kıyısında ormanla denizin birleştiği kimsenin gelip geçmediği bir yerde yazlığımız vardı. yazları hafta sonları denize giderdik. nur abla böyle kimsenin olmadığı bir yeri duyunca kocasına söylemiş kocasıda bizden rica etti denize giderken benim hanımıda alın diye sonra annemler biz gitmicez ama samet hafta sonu gidecek beraber gitsinler isterseniz demiş. komşumuzda tamam gitsinler demiş. annemler bana söylediğinde önce uf puf falan yapmıştım çünkü üstünü başını çıkartmadan kıyafetleriyle falan denize girecek sanıyordum. sonra yazlığa gittik nur ablayla ben denize girmek istiyorum dedi. bende oda gösterdim.odaya girdi ve odadan çıktığında üstünda bir g-strit vardı. çok şaşırdım o kadar elbisenin altında böyle bir güzellik çıkacağını hiç tahmin etmiyordum göğüsleri bomba gibiydi. sonra ben denize gidiyorum dedi arkasından baktığımda hayran kalmıştım. sen git hemen geliyorum dedim. gittim ve 31 çektim. rahatlamıştım artık denize girebilirdim. gittim nur abla suda yüzüyordu. bende girdim biraz şakalaştık eğlendik sonra konuşmaya başladık nede güzel şeymişsin sen o kapalı kıyafetler tüm güzelliğini saklıyormuş dedim. biraz utanmıştı yapma ya utanırım falan dedi. sonra g-strit giyiyorsun ama deyince benim başka denize girmeye kıyafetim yok bunuda çeyizime koymam için kuzenim verdi demişti. sonra çıktık güneşlenmek istediğin söyledi şezlonga yüzüstü uzandı götü muhteşemde mutlaka dokunmalıydım. ben gidip güneş kremi getireyim fazla yanmayalım dedim. geldiğimde iyice mayışmış salmıştı kendini. kremi getirdim istersen sür dedim çok yorgunum sen sürermisin dedi. tabiki dedim. önce biraz üstüne dökeyim sonra yayarım dedim. sırtına ve bacaklarına dökerken götünede dökerken dokunabilirim dedim. kremi döktüm napıyorsun sen dedi. bende yanlışlıkla oldu şimdi yayarım onu dedim. sonra önce omuzlardan başladım ve kremi sürüyordum sonra bacaklara geçtim en sonunda o müthiş kalçasına gelmiştim. önce biraz daha krem alayım dedim. krem sürerken uyuya kalmış yani ne tam uykuda nede tam uyanık sonra kıçını okşamaya başladım uyanırsa krem sürüyorum diyecektim. okdar zevkliydiki dokunması sonrada sikimi çıkartığ sürtmeye başladım ve kıçına boşaldım birden eline götüne getirdi panik oldum acaba anladımı dedim sonra menileri elledi eee daha sürmemişsin kremi dedi. bende onları istersen sen sür dedim. güldü iki saattir elliyorsun şimdimi utandın dedi. sonra kalktı ve ben yıkanıp yatacağım dedi. bende biraz daha yüzeyim dedim. 10 dk sonra eve girdim duştan çıkmış odasına gitmişti. odanın kapısı bozuktu tam kapanmıyordu. beline bir havlu dolamış üzerinde ise hiç birşey yoktu bomba gibi göğsleri vardı ve yatakta öylece yatıyordu. yorgunlukltan uyuyakalmıştı. sürekli kımıldıyordu ama belindeki havlu açıldı ve herşeyi ile karşımdaydı. komşumuzun anlattığına göre uykusu çok ağırdı hatta uyundırmak için çok uğraştığını falan anlatıyordu. artık dayanamıyordum. yanına yanaştim bacaklarını araladım sulu amcığı karşımdaydı. sikimi çıkarttım ve hafifce ittirmeye başladım. bir an birşeyler söylemeye başladı. uyandı diye korktuım bana kocasının adıyla sesleniyordu şimdi olmaz uykum var diye. sonra sustu ve bende tamamen içine kadar soktum. artık benimdi. uyanmasın diye çok dikkatli davranıyordum. tam boşalacağım sırada son anda sikimi çıkarttım ve üstüne boşaldım amının kenarlarına falan gelmişti. sonra uyanır gibi oldu. hemen kaçtım odadan. uyanıp üstüne pijamalarını gitip gelmişti. bu senin kremde yıkanınca çıkmayan cinsten galbia popoma sürmüştün ön tarafta bile vardı dedi anlamamıştı meni olduğunu yada anlamıştı fakat söylemiyordu.

0 yorum:

Yorum Gönder